0
Browsing Category

Berhenti Menyusu

Berhenti Menyusu, Kehamilan, Kesihatan, Penyusuan Ibu, Shaklee - Set Bersalin/Berpantang, Shaklee - Set Kehamilan, Shaklee - Set Penyusuan Ibu, Shaklee ESP

Penyusuan Ibu ketika Hamil

Assalamu’alaikum

Ada 1 persoalan berkaitan penyusuan ketika hamil yang menarik minat saya untuk mengulas..

salam. sy tengah pregnant 4 bulan & bulan 7 ni genap anak sy yg sulung 2 tahun. sekarang im a preggy BF mommy. Mmg sgt2 mencabar. dengn nips sakit tapi ku tahan jugak. anak plak alergi susu lembu yg teruk & dia taknak langsung susu soya
cuba2 jugak bagi. tapi dia baling botol.
apekah cara terbaik utk wean off? leh tak kasi tips?
sbb anak sy baru 20 bulan. bercakap pon belum tahu..if dah leh becakap n faham ape kita kata senang skit kan..huhu

Continue Reading

Berhenti Menyusu, Penyusuan Ibu

(Kisah benar) proses bercerai susu

Perbualan mak dan anak yang dalam proses bercerai susu…

Situasi 1:

Mak: Adik dah besar… adik tak payah le tek (menyusu) lagi.

Anak: Nak tek jugak… nak tek jugak…

Mak: Kawan-kawan adik kat sekolah (tadika) tak tek dah kan?

Anak: Kawan-kawan kat sekolah pun tek jugak…

Mak: Tak…. kawan-kawan adik minum susu botol kan? Continue Reading

Chat with us
Chat with us
Questions, doubts, issues? We're here to help you!
Connecting...
None of our operators are available at the moment. Please, try again later.
Our operators are busy. Please try again later
:
:
:
Have you got question? Write to us!
:
:
This chat session has ended
Was this conversation useful? Vote this chat session.
Good Bad